Kross Evado 4.0 to aluminiowy model w kategorii rowerów krosowych, osadzony na standardowej średnicy kołach 28".
Seria rowerów krosowych Evado nie ma zbędnych elementów wyposażenia, ma koła 28", opony o niskim oporze toczenia, uproszczoną konstrukcję ramy i sportową geometrię - wszystko to gwarantuje wielki sukces. Modele krosowe gwarantują szybką i przyjemną jazdę po asfalcie, żwirze i leśnych ścieżkach.
Sztywna, aluminiowa rama jest przystosowana do dłuższych przejażdzek po ścieżkach i lżejszym terenie. Komponenty Shimano Tourney/Acera i widelec SR Suntour NEX ze skokiem 63 mm oraz hamulce hydrauliczne sprawiają, że jest to dobrej jakości i przystępny cenowo rower do powyższych warunków.
Lakierowanie proszkowe odbywa się w halach firmy Kross pod ścisłym nadzorem kontrolerów co gwarantuje bardzo dobrą jakość wykonania.
Rozmiar kół: | 28" |
Damska rama: | Tak |
Ulepszona wersja Aluminium 6061, która jest idealnym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Rama jest bardzo odporna na warunki atmosferyczne, pęknięcia i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy mogliśmy utrzymać sztywność konstrukcji a zarówno obniżoną masę.
Gwarancja wielkiej siły hamowania i dobrej modulacji także w tych najtrudniejszych warunkach, wytrzyma o wiele dłużej niż tradycyjne hamulce.
Metoda stosowana do profilowania ramy. Technologia ta umożliwia głównie lżejszą strukturę ramy, dla której charakterystyczna jest precyzja i wyższa trwałość.
Prowadzenie okablowania wewnątrz rur przedłuża wytrzymałość linek i bowdenów, chroni je przed błotem, piaskiem i deszczem. Pomaga to zaoszczędzić cenne gramy i osiągnąć bezawaryjny, sportowo-zawodowy charakter roweru.
Technologia instalacji hamulców tarczowych bezpośrednio na ramie, bez elementów dodatkowych. Wpływa pozytywnie nie tylko na precyzję hamowania, ale również na masę sprzętu. Kolejną zaletą jest lepsze przenoszenie ciepła, dzięki któremu w trakcie długiego procesu hamowania nie dochodzi do zmniejszania jego efektywności.
Jest to technologia lakierowania zelektryfikowanymi molekułami farbującymi naniesionymi na aluminium przy zastosowaniu ciepła. Po zahartowaniu lakieru powierzchnia jest idealnie gładka i wysoko odporna na uszkodzenia mechaniczne.
Stworzyliśmy system wymiennych piętek w celu ochrony naszych ram, jak tylko to możliwe. W przypadku uszkodzenia mogą być szybko i łatwo wymieniane. Aby zminimalizować uszkodzenie ramy, piętki są mocowane śrubami i specjalnymi nakrętkami.