1. Czy mogę zwrócić towar?
Nie ma u nas problemu ze zwrotem towaru. Muszą jednak zostać spełnione poniższe warunki:
1. Zwróć towar jak najszybciej, w ciągu 14 dni od daty doręczenia. W tym czasie powiadom nas także o odstąpieniu od umowy zakupu i dalej postępuj według naszych wskazówek.
2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy zakupu: www.top-narty.pl/zwrot (wybierz opcję "zwrot towaru").
3. Zwracany towar do magazynu musi być nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu.
4. Adres do zwrotu towaru:
Stacja Paliw Müller / Topnarty.pl
Jakuszyce 5
58-580 Szklarska Poręba
tel. +420 602 492 169
5. Koszt przesyłki zwrotnej do nas ponosi Klient.
2. Jeżeli rozmiar mi nie pasuje, to czy mogę go wymienić?
Tak, towary mogą być u nas wymienione poprzez zwrot i złożenie nowego zamówienia. Postępuj według tych wskazówek:
1. Zamów w naszym sklepie internetowym prawidłowy rozmiar jak najszybciej będzie to możliwe.
2. Zwróć pierwotny towar w standardowy sposób, opisany w punkcie "Czy mogę zwrócić towar?".
3. Po otrzymaniu zwróconego towaru jak najszybciej zrobimy przelew na Twoje konto za towar w nieprawidłowym rozmiarze. Nowy produkt o właściwym rozmiarze/długości odeślemy do Ciebie (nie będziemy wówczas czekać na doręczenie pierwotnego towaru w niewłaściwym rozmiarze). Forma zapłaty za nowy towar zależy od Twojego wyboru, przy wysyłaniu nowego zamówienia.
3. Czy mogę zwrócić towar po świętach Bożego Narodzenia?
Nie ma u nas problemu z zakupem towaru w listopadzie i grudniu i odesłaniem go po świętach Bożego Narodzenia, jeśli spełnione są następujące warunki:
1. W uwagach przy zamówieniu wpisz, że towar jest prezentem świątecznym.
2. Zwróć towar jak najszybciej po świętach Bożego Narodzenia (wyślij go najpóźniej drugiego dnia roboczego po świętach).
2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy zakupu: www.top-narty.pl/zwrot (wybierz opcję "zwrot towaru").
3. Zwracany towar do magazynu musi być nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu.
4. Adres do zwrotu towaru:
Stacja Paliw Müller / Topnarty.pl
Jakuszyce 5
58-580 Szklarska Poręba
tel. +420 602 492 169
4. Jak reklamować wadliwy produkt?
Reklamowany towar odeślij z opisem wady/uszkodzenia. Procedurę składania reklamacji i formularz reklamacyjny do wygenerowania znajdziesz na stronie: www.top-narty.pl/reklamacje
Adres zwrotny dla reklamowanych towarów:
Stacja Paliw Müller / Topnarty.pl
Jakuszyce 5
58-580 Szklarska Poręba
tel. +420 602 492 169
W przypadku większych przesyłek (np. rowery, narty, biegówki) możemy zamówić kuriera po odbiór.
Prosimy, zapoznaj się z poniższymi warunkami, dotyczącymi reklamacji towarów:
1. 30-dniowy, ustawowy termin na rozpatrzenie reklamacji liczony jest od dnia dostarczenia towaru do naszego magazynu w czeskim Harrachovie.
2. Po dokonaniu profesjonalnych oględzin towaru reklamacja może zostać uznana albo odrzucona.
3. W przypadku uznania reklamacji nie możesz wybrać preferowanego sposobu jej rozstrzygnięcia. Uznana reklamacja zostanie rozwiązana poprzez zwrot pieniędzy na Twoje konto bankowe, albo wymianę na nowy towar, albo naprawę reklamowanego produktu.
5. W jaki sposób zostaną mi przekazane darmowe skipasy?
Darmowe karnety narciarskie możesz usyskać w naszym sklepie internetowym po spełnieniu następujących warunków (patrz www.top-narty.pl/skipasy).
Vouchery na darmowe skipasy są wysyłane w formie elektronicznej wraz z fakturą zakupu w naszym sklepie internetowym. Vouchery są integralną częścią faktury i zaczynają się od drugiej strony.
Jeżeli wiadomość albo załącznik nie dotarły, to prawdopodobnie zostały usunięte przez Twój program antywirusowy albo przez innego użytkownika poczty, albo przeniesione do SPAM-u.
Jeżeli masz dodatkowe pytania na temat promocji na darmowe skipasy, to wyślij mail-a na adres: skipass@topnarty.pl
6. Dlaczego realizacja mojego zamówienia trwa dłużej niż było to określone?
Naszym celem jest zapewnienie klientom jak najszerszej oferty na sprzęt zimowy. Jednak niektóre niestandardowe narty, buty, kaski itp. oraz niestandardowe rozmiary są produkowane i dostarczane przez producenta czy dystrybutora w ograniczonych ilościach. Często są one wyrabiane pod konkretne zamówienie i dlatego są doręczane do klienta z opóźnieniem. Albo w wyniku oczekiwania na produkt, albo dlatego, że zamówiliśmy towar bezpośrednio dla Ciebie z odległego magazynu w Europie, w którym był on jeszcze dostępny.
Nasz zespół zawsze bardzo się stara, aby doręczyć towar do klienta jak najszybciej, ale nie mamy wpływu na wydłużony czas dostawy w niektórych z powyższych przypadków.
7. Dlaczego oferujemy buty narciarskie zawsze w dwóch rozmiarach, np. 27 i 27,5?
Numeracja butów narciarskich podana jest w dwóch rozmiarach. Każda para liczb ma ten sam rozmiar szkieletu i buta wewnętrznego. Jeśli potrzebny jest mniejszy rozmiar, włóż między butem wewnętrznym a szkieletem albo między oryginalną ortopedyczną wkładką a butem wewnętrznym dołączony lifter (wkładkę). Włożenie lifteru zmniejszy przestrzeń w bucie, więc w przypadku rozmiaru np. 27 / 27,5 otrzymasz rozmiar 27.
8. Na czym polega usługa złożenia roweru?
Przy zamówieniu płatnej usługi „złożenie roweru“ zostaną wykonane nastepujące czynności:
Ze względu na transport (przesyłka kurierska) po rozpakowaniu paczki musi zostać wykonany przez klienta lub serwisanta montaż niektórych części:
Przy montażu pedałów, upewnij się, że odpowiedni gwint (prawy i lewy) jest umieszczony w korbie po odpowiedniej stronie roweru.
Każdy producent zaleca sprawdzenie roweru po przejechaniu kilku kilometrów i w razie potrzeby dokręcenie poluzowanych śrub i połączeń.
Po przewozie kurierem może zajść konieczność ponownej regulacji przerzutek lub hamulców.
Jeśli do zakupionego roweru nie zamówisz usługi "złożenia roweru", to polecamy skorzystać z profesjonalnej usługi złożenia i regulacji roweru w swojej okolicy.
Narzędzia i olej nie są dodawane do zestawu z rowerem.
Zamawiając usługę "złożenia roweru" czas dostawy może wydłużyć się o 3 dni.
A jak rozpakować rower z kartonu? Zobacz przykładowe video na YouTube:
Pells - https://www.youtube.com/watch?v=yGqXcsbDYnc
Kross - https://www.youtube.com/watch?v=KUjww-y5okM
Leader Fox - https://www.youtube.com/watch?v=OqUEvOcm9Vg
9. Jak znaleźć numer ramy na rowerze?
Ze względów logistycznych nie możemy podać Państwu numeru ramy, ponieważ nie jest on zapisany w naszym systemie.
Numer ramy można samodzielnie znaleźć tutaj:
• W większości przypadków na spodzie ramy poniżej środkowej osi.
• Na górnej, dolnej albo siodełkowej rurze ramy.
• Z tyłu albo spodzie widelca.
Jeżeli potrzebują Państwo wpisać numer ramy na fakturze, ze względu na późniejsze ubezpieczenie roweru, to proszę zgłosić ten fakt w uwagach podczas składania zamówienia. Późniejsze potwierdzenie z naszej strony nie będzie już możliwe.
10. Czy może dojść do opóźnienia dostawy z powodu pandemii koronawirusa?
Sytuacja jest skomplikowana. Nasze własne możliwości sprzedażowe są wystarczające, a nawet wyższe niż przed pandemią. Dzięki temu jesteśmy w stanie realizować dostawy w terminach określonych dla poszczególnych produktów.
Jednak w związku z globalizacją produkcji, gdzie poszczególni podwykonawcy pochodzą praktycznie z całego świata i są obecnie bardzo często, nieoczekiwanie i w różnym stopniu dotknięci środkami przeciwko Covid-19, mogą wystąpić opóźnienia w dostawach od producentów, również od tych, u których zostaliśmy zakontraktowani z dużym wyprzedzeniem.
Dzięki gwałtownemu wzrostowi zakupów w sklepach internetowych w czasie pandemii przewoźnicy towarów również są na skraju swoich możliwości. Ponadto, oczywiście podlegają oni również wszelkim innym środkom przeciwko chorobie Covid-19, podobnie jak producenci (choroby pracowników, kwarantanny, środki doraźne ze strony miasta i władz, itp.).
Biorąc pod uwagę powyższe, prosimy o wyrozumiałość, jeśli dojdzie do opóźnienia dostawy poza czasem określonym dla poszczególnego produktu.
11. Czy pobierzecie ode mnie opłatę, jeśli nie odbiorę zamówionej przesyłki bez uprzedniego uzgodnienia z wami, albo jeśli kierowca firmy kurierskiej nie odbierze ode mnie przesyłki pod umówionym adresem w przypadku zamówionego przez was odbioru?
Niestety tak. W takich przypadkach firmy transportowe również pobierają od nas opłaty za swoje usługi. Dlatego z naszej strony będziemy wymagać od Państwa uiszczenia opłaty odpowiadającej cenie za dostawę towaru przy zamówieniu w naszym sklepie internetowym - www.topnarty.pl/dostawa. Będziemy żądać zapłaty tej opłaty nawet w przypadku, gdy dostawa pierwotnie zamówionego towaru była bezpłatna.
12. Kiedy mogę zapłacić za swoje zamówienie przelewem?
Po wysłaniu faktury na Twojego mail-a. Na fakturze będzie nasz numer rachunku bankowego. Wyślemy fakturę, gdy zamówiony przez Ciebie towar będzie w naszym magazynie. Jeśli chcesz przyspieszyć wysyłkę opłaconego towaru, to prześlij nam na mail: info@topnarty.pl potwierdzenie przelewu w PDF z historii bankowości elektronicznej. Z naszej strony dostarczymy towar tak szybko, jak to możliwe. Należy jednak pamiętać, że termin dostawy zamówionego towaru do naszego magazynu zależy od szybkości doręczenia od dystrybutora (zwykle 2-7 dni roboczych).