Formularz do reklamacji albo zwrotu towaru - TUTAJ
Zwrot towaru
Nie ma u nas problemu ze zwrotem towaru. Muszą jednak zostać spełnione poniższe warunki:
1. Zwróć towar jak najszybciej, w ciągu 14 dni od daty doręczenia. W tym czasie powiadom nas także o odstąpieniu od umowy zakupu i dalej postępuj według naszych wskazówek.
2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy zakupu: www.top-narty.pl/zwrot (wybierz opcję "zwrot towaru").
3. Zwracany towar do magazynu musi być nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu.
4. Adres do zwrotu towaru:
Stacja Paliw Müller / Topnarty.pl
Jakuszyce 5
58-580 Szklarska Poręba
tel. +420 602 492 169
5. Koszt przesyłki zwrotnej do nas ponosi Klient.
Reklamacja produktu
Szanowny Kliencie,
dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.
Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady sprzedanego produktu – rzeczy ruchomej.
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu – rzeczy ruchomej z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 1. stycznia 2023 roku przepisami Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43A – 43g Ustawy o Prawach Konsumenta.
Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie – rzeczy ruchomej, w tej samej chwili.
Prawo do reklamacji nie przysługuje klientowi, gdy wada została spowodowana niewystarczającą albo nieprawidłową konserwacją produktu przez klienta.
Reklamację możesz złożyć na przykład:
Podaj w opisie reklamacji (w formie elektronicznej w polu OPIS USZKODZENIA): (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Klient dostarcza wadliwy produkt na swój koszt na adres: Stacja Paliw Müller / Topnarty.pl, Jakuszyce 5, 58-580 Szklarska Poręba, tel. +420 602 492 169. Po uznanej reklamacji klient może wnieść o zwrot poniesionych kosztów za przesyłkę. Naprawiony/wymieniony produkt odsyłamy do klienta na nasz koszt.
W przypadku produktów wielkogabarytowych (np. rower), których nie ma możliwości przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej, możemy zlecić odbiór przesyłki firmą kurierską, z którą współpracujemy po uprzedniej opłacie przez klienta za przesyłkę wg aktualnego cennika firmy kurierskiej, na podstawie wygenerowanej przez nas faktury na dane klienta. Produkt musi być zapakowany/zabezpieczony na czas przesyłki przez klienta.
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
W przypadku odrzucenia reklamacji (np. z uwagi na fakt, że wada została spowodowana niewłaściwą obsługą albo niewystarczającą konserwacją) klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów transportu, którymi go obciążymy.
Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją produktu dotyczące klientów nie będących konsumentami mogą być zawarte w regulaminie naszego sklepu.
Inne reklamacje
W ten sam sposób, jak wyżej klient może złożyć także reklamacje związane ze świadczeniem przez nas usług elektronicznych (np. konto lub formularz zamówienia) oraz inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu internetowego.
W opisie reklamacji można podać (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości; (2) Twoje żądanie; oraz (3) dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Wymiana towaru
Nie ma możliwości wymiany towaru np. z powodu błędnie wybranego rozmiaru. W takiej sytuacji należy najpierw zwrócić towar - odstapić od umowy kupna, a następnie ponownie zamówić inny rozmiar czy model (patrz regulamin sklepu). W przypadku zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) prosimy o wypełnienie powyższego formularza do reklamacji i zwrotów.