WARUNKI DO UZYSKANIA I WYKORZYSTANIA USŁUGI PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI W SKLEPIE INTERNETOWYM TOPNARTY.PL
(zwaną dalej Przedłużoną gwarancją)
- Usługa Przedłużonej gwarancji oferuje klientom sklepu Topnarty.pl (zwanym dalej Topnarty.pl) przedłużenie ustawowego okresu gwarancji, w którym klient ma prawo do bezpłatnych napraw wad, powstałych w towarze, dla których została wykupiona usługa Przedłużonej gwarancji.
- Przedłużona gwarancja obejmuje naprawy tylko wad materiałowych albo produkcyjnych, które wystąpią podczas normalnego użytkowania, zgodnie z zaleceniami producenta. Przedłużona gwarancja nie obejmuje wad powstałych przez zużycie danego elementu na skutek normalnego czy intensywnego sposobu użytkowania.
- Przedłużoną gwarancję można zrealizować po konsultacji z Topnarty.pl, wysyłając dany towar o max. długości 150cm za pośrednictwem Poczty Polskiej pod adres GOLD SPORT s.r.o., SKR. POCZTOWA 163, 58-580 SZKLARSKA PORĘBA. Większy towar można odesłać za pośrednictwem kuriera, który zostanie zamówiony przez Topnarty.pl. Koszta związane z dostarczeniem towaru do naprawy, poniesione przez kupującego, sprzedawca zwróci klientowi.
- Do każdej, pojedynczej pozycji z zamówienia można wykupić jedną usługę Przedłużonej gwarancji.
- Usługę Przedłużonej gwarancji można zakupić tylko do wybranych towarów z oferty Topnarty.pl. Informację na temat dostępności usługi Przedłużonej gwarancji można znaleźć przy poszczególnym towarze z oferty Topnarty.pl.
- Przedłużona gwarancja rozpoczyna się w dniu zakończenia okresu ustawowej gwarancji i kończy się po upływie 12 albo 24 miesięcy.
- W ramach Przedłużonej gwarancji reklamowane wadliwe towary będą bezpłatnie naprawiane w ciągu 40 dni od dnia doręczenia przesyłki na powyższy adres Topnarty.pl. Na podstawie wniosku Topnarty.pl (zwykle po konsultacji z producentem albo oficjalnym importerem danego towaru) możliwe jest uzgodnienie z klientem innego sposobu zrealizowania usługi Przedłużonej gwarancji, np. wymiany na nowy towar.
- W przypadku sporu o prawo do naprawy albo wymiany towaru na podstawie usługi Przedłużonej gwarancji, decydująca jest opinia producenta albo oficjalnego importera towarów sprzedawanych za pośrednictwem Topnarty.pl.
- Topnarty.pl nie odpowiada za szkody albo inne konsekwencje, wynikające z faktu, że klient nie może właściwie użytkować zakupionego towaru ze względu na szkody w okresie Przedłużonej gwarancji, a nawet wtedy, gdy stało się to podczas lub w wyniku naprawy.
- Przedłużoną gwarancję można wykupić tylko w połączeniu z zakupem towarów, które Przedłużona gwarancja obejmuje.
- Cennik dla Przedłużonej gwarancji jest dostępny w katalogu produktów na www.topnarty.pl