CZ SK PL
Skipasy gratis
Zyskajcie darmowe skipasy przy swoim zamówieniu powyżej 350 zł Więcej
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 2 000 zł Więcej
Prezenty
Mamy prezenty i dla Ciebie Więcej

WARUNKI DO UZYSKANIA I WYKORZYSTANIA USŁUGI PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI W SKLEPIE INTERNETOWYM TOPNARTY.PL

(zwaną dalej Przedłużoną gwarancją)

  1. Usługa Przedłużonej gwarancji oferuje klientom sklepu Topnarty.pl (zwanym dalej Topnarty.pl) przedłużenie ustawowego okresu gwarancji, w którym klient ma prawo do bezpłatnych napraw wad, powstałych w towarze, dla których została wykupiona usługa Przedłużonej gwarancji.

  2. Przedłużona gwarancja obejmuje naprawy tylko wad materiałowych albo produkcyjnych, które wystąpią podczas normalnego użytkowania, zgodnie z zaleceniami producenta. Przedłużona gwarancja nie obejmuje wad powstałych przez zużycie danego elementu na skutek normalnego czy intensywnego sposobu użytkowania.

  3. Przedłużoną gwarancję można zrealizować po konsultacji z Topnarty.pl, wysyłając dany towar o max. długości 150cm za pośrednictwem Poczty Polskiej pod adres GOLD SPORT s.r.o., SKR. POCZTOWA 163, 58-580 SZKLARSKA PORĘBA. Większy towar można odesłać za pośrednictwem kuriera, który zostanie zamówiony przez Topnarty.pl. Koszta związane z dostarczeniem towaru do naprawy, poniesione przez kupującego, sprzedawca zwróci klientowi.

  4. Do każdej, pojedynczej pozycji z zamówienia można wykupić jedną usługę Przedłużonej gwarancji.

  5. Usługę Przedłużonej gwarancji można zakupić tylko do wybranych towarów z oferty Topnarty.pl. Informację na temat dostępności usługi Przedłużonej gwarancji można znaleźć przy poszczególnym towarze z oferty Topnarty.pl.

  6. Przedłużona gwarancja rozpoczyna się w dniu zakończenia okresu ustawowej gwarancji i kończy się po upływie 12 albo 24 miesięcy.

  7. W ramach Przedłużonej gwarancji reklamowane wadliwe towary będą bezpłatnie naprawiane w ciągu 40 dni od dnia doręczenia przesyłki na powyższy adres Topnarty.pl. Na podstawie wniosku Topnarty.pl (zwykle po konsultacji z producentem albo oficjalnym importerem danego towaru) możliwe jest uzgodnienie z klientem innego sposobu zrealizowania usługi Przedłużonej gwarancji, np. wymiany na nowy towar.

  8. W przypadku sporu o prawo do naprawy albo wymiany towaru na podstawie usługi Przedłużonej gwarancji, decydująca jest opinia producenta albo oficjalnego importera towarów sprzedawanych za pośrednictwem Topnarty.pl.

  9. Topnarty.pl nie odpowiada za szkody albo inne konsekwencje, wynikające z faktu, że klient nie może właściwie użytkować zakupionego towaru ze względu na szkody w okresie Przedłużonej gwarancji, a nawet wtedy, gdy stało się to podczas lub w wyniku naprawy.

  10. Przedłużoną gwarancję można wykupić tylko w połączeniu z zakupem towarów, które Przedłużona gwarancja obejmuje.

  11. Cennik dla Przedłużonej gwarancji jest dostępny w katalogu produktów na www.topnarty.pl