Rocker na czubku i ogonie zapewnia swobodę i adaptację w każdych warunkach, a wydłużone taliowanie i prostokątne ściany boczne zapewniają precyzję podczas jazdy carvingowej. Zostały stworzone z myślą o śniegu, który nadejdzie, a nie o śniegu, którego się spodziewasz, dzięki czemu możesz rzeźbić i jeździć od pierwszego krzesła do ostatniego okrążenia przez całą zimę.
Dla kogo: | Damskie |
Typ nart: | All Mountain/All Round |
Typ narciarzy: | Sportowe |
Typ trasy narciarskiej: | Przygotowane i puch |
Kolor: | Niebieski, Różowy |
Rodzaj rdzenia: | Drewniany rdzeń |
Szerokość nart pod wiązaniem: | 85 - 100 mm |
Promień: | Krótki (10-14m) |
Łącznie z wiązaniem: | Tak |
Wiązanie do - kg: | 120 kg |
Ekskluzywna technologia z warsztatu Rossignol, która była przeznaczona głównie dla freeride i odległych stoków pokrytych głębokim śniegem! Czubek jest wypełniony powietrzem dla jak najniższej masy i skonstruowany tak, aby utrzymał optymalną sztywność skrętną. Masa narty jest rozłożona, czubek jest lżejszy dla wygody, bezpieczeństwa i wszechstronności. Fakt, że środek ciężkości jest posunięty bliżej do środka narty, skupia siłę pod nogami narciarza. REVOLUCJA ROCKERA ZOSTAŁA OSIĄGNIĘTA!
Centralna solidna konstrukcja, która jest zintegrowana na całej długości narty, eliminuje pewne niedociągnięcia w elastyczności nart, aby zapewnić doskonałą stabilność i dynamiczne prowadzenie łuku. Konstrukcja LCT dodaje siły i energii we wszystkich okolicznościach i warunkach. WYTRZYMAŁOŚĆ, STABILNOŚĆ, DOSKONAŁE PROWADZENIE W TORZE
System pochłaniania drgań (VAS) tłumi wibracje, zapewniając płynny kontakt ze śniegiem oraz pewność i kontrolę we wszystkich zmiennych warunkach śniegowych.
Wykrój narty przebiega przez punkty styku, w których na czubku oraz pięcie przepływa w wygięcie rocker. Czym nachylanie narty oraz szybkość są większe, tym przedłuża się długość krawędzi, która jest w styczności ze śniegiem, co spowodowane jest doskonałą przyczepnością na krawędziach podczas łuków. Przeciwnie, kiedy prędkość oraz nachylenie narty się zmniejsza, długość krawędzi, która pozostaje w styczności ze śniegiem, ulega skróceniu, co znacznie ułatwia sterowność nart.
Nowoczesna warstwowa konstrukcja z drewnianym rdzeniem, pionowymi ścianami bocznymi, szklanym włóknem i wzmocnieniem z tytanu albo węgla. Drewniany rdzeń lepiej czuje śnieg i oddaje charakter nart, co odzwierciedla ich zachowanie. Ściana boczna tworzy bezpośredni nacisk na krawędzie, a rdzeń otoczony jest warstwami, zapewniającymi doskonałą elastyczność i stabilność. Przyczepność, wydajność, kontrola.