Najnowsza, jeszcze bardziej wszechstronna seria Cloud przeznaczona do jazdy w różnych warunkach śniegowych nosi nazwę Cloud Q. Trudny teren, ciężki śnieg,
zmieniające się warunki na stoku po obfitych opadach śniegu - 10 mm pod butem i konstrukcja nart sprawiają, że wszystko jest przyjemniejsze.
Model Cloud Q14 czerpie z dziedzictwa Pucharu Świata: posiada sprawdzone w wyścigach funkcje, takie jak eliminacja wibracji i generujący przyspieszenie Revoshock S, a także dodaje Atomic All-Condition Piste Shape, ściany boczne Dura Cap i dużą, 75-milimetrową szerokość środkową.
Dzięki wewnętrznej konstrukcji laminatu TI Powered Titanal i lekkiemu rdzeniowi Elite Woodcore, narty są responsywne i przewidywalne. Dzięki taliowaniu Multi Radius Sidecut będziesz dobrze się bawić wykonując krótkie skręty slalomowe na zmiennym śniegu.m śniegu przy niesprzyjającej pogodzie, a także długie, szybkie, stabilne skręty na nieskazitelnym porannym sztruksie.
Dla kogo: | Damskie |
Typ nart: | All Mountain/All Round |
Typ narciarzy: | Sportowe |
Typ trasy narciarskiej: | Przygotowane, Przygotowane i puch |
Kolor: | Niebieski |
Rodzaj rdzenia: | Drewniany rdzeń |
Szerokość nart pod wiązaniem: | 100 - 135mm |
Promień: | Krótki (10-14m) |
Łącznie z wiązaniem: | Tak |
Wiązanie do - kg: | 120 kg |
Podstawowy kąt krawędzi 0,8° zapewnia łatwe pokonywanie zakrętów, doskonałe trzymanie krawędzi i agresywną jazdę.
Sidewall na całej wysokości nart, od podstawy do górnej warstwy. Lepsza kontrola transferu energii i stabilność krawędzi. Zaokrąglony kształt Dura Cap Sidewall zapewnia doskonałe właściwości jezdne.
Technologia Atomic Revoshock S to zaawansowany system tłumienia i stabilizacji opracowany przez firmę Atomic w celu poprawy wydajności nart na przygotowanych stokach. Można go znaleźć w wybranych modelach nart (szczególnie w liniach Redster i Women's Cloud), gdzie ma na celupoprawić stabilność, precyzję i komfort - szczególnie przy większych prędkościach i w zakrętach. Jak działa Revoshock S? Revoshock S składa się z zestawu stalowych płyt (zwanych "modułami amortyzującymi"), które są zamknięte i osadzone w górnej części narty. Taka konstrukcja ma podwójne działanie:
Zewnętrzna warstwa narty jest lekka i bardzo wytrzymała.
Titanal jest ułożony na całej szerokości narty, od ściany bocznej do ściany bocznej, zapewniając dodatkową stabilność, doskonałą sztywność skrętną i świetne trzymanie krawędzi.
Podstawa, która jest szybka w każdym śniegu, bardzo trwała i łatwa w utrzymaniu.