Duże narty dla miłośników dużych wyzwań, szybkości i naprawdę zamarzniętego terenu.
Doskonale wypełnia lukę pomiędzy kultowym Declivity X a udanym Declivity 102 Ti. Czarna mamba między nartami, która bezkompromisowo wgryza się w najcięższy teren i nie chce odpuścić. Zaciekły drapieżnik na trasie i poza nią, uwielbia agresywną jazdę, duże zakręty i przede wszystkim dużą prędkość. Głównie prędkość.
To, co czyni ją wyjątkową, to zastosowanie dwóch różnych technologii wzmocnienia, dzięki czemu narta podczas jazdy gromadzi jak najwięcej energii, która następnie wystrzeliwuje ją z prędkością rakiety kosmicznej w każdym łuku. W tym celu w przedniej części zastosowano tytanową warstwę Articulated Titanal Banding łączącą twardy materiał z elastyczną wstawką, a całość wzmocniono karbonowymi włóknami dla zwiększenia efektu.
Dodaj do tego wysokiej jakości spiekaną podstawę serii COMP wzbogaconą cząsteczkami węgla, gwarantującą szybką jazdę, a stanie się jasne, że po prostu nie musisz szukać szybszego zawodnika. Lekki, ale wciąż wytrzymały rdzeń Caruba i EST Freeride Rocker zapewniają bezbłędne prowadzenie przy każdej prędkości, terenie i warunkach. Zamrożony sztruks czy zaorany puch, nie ma to znaczenia.
Pełnowymiarowa ściana boczna AR100 w połączeniu z wysokiej jakości, trwałymi krawędziami 2.1 All Mtn Edge sprawiają, że Declivity 108 to naprawdę sztywne narty, które utrzymują cię na miejscu, gdy trasa staje się trudniejsza.
Dla kogo: | Męskie/Unisex |
Typ nart: | All Mountain/All Round |
Typ narciarzy: | Sportowe |
Typ trasy narciarskiej: | Przygotowane, Przygotowane i puch |
Kolor: | Czarny |
Rodzaj rdzenia: | Drewniany rdzeń |
Szerokość nart pod wiązaniem: | 100 - 135mm |
Promień: | Długi (ponad 17m) |
Łącznie z wiązaniem: | Nie |
Dobrze trzyma się na krawędzi i na najtwardszych powierzchniach.
Tytan w przedniej części nart posiada rowki wypełnione materiałem tłumiącym drgania. Rezultatem jest łatwe rozłożenie łuku i późniejsze uwolnienie większej energii niż w przypadku konwencjonalnej warstwy tytanu.
Karbonowe włókna w tylnej części nart.
Najlżejsze drewno Armady zastosowane w tym rdzeniu nie obniża wydajności nart przy zjeździe, ale jest bardzo przyjemne podczas wspinaczki pod górę.
Najszybszy ślizg nart Armada.
Podniesiony czubek i pięta w połączeniu z dodatnim zgięciem na środku dla lepszej rotacji w miękkim śniegu i świetnej gry na twardym.