eSpresso City ma jedne z najniższych i najszerszych dostępnych przelotek ramy. Jest idealnym partnerem do jazdy miejskiej, oferując komfort i praktyczność.
Nisko położony i dobrze umiejscowiony środek ciężkości zapewnia rowerowi doskonałe właściwości jezdne, które są szczególnie ważne w przypadku ram bez górnej rury. szczególnie ważne w przypadku ram bez górnej rury, które w przeciwnym razie mają tendencję do wibracji i drgań podczas pokonywania zakrętów.
Centralny silnik Shimano w połączeniu z kutą tuleją silnika zapewnia jedną z najniższych wysokości ramy na rynku, co ułatwia montaż.
Dla kogo: | Damskie |
Typ: | Miejskie |
Uchwyt silnika roweru elektrycznego ma wyrafinowany kształt, który można uzyskać tylko dzięki technologii odlewania. Odlewanie tego elementu pozwala na uzyskanie złożonego, ale lekkiego kształtu, który zapewnia niezwykle mocne połączenie między silnikiem a ramą w celu poprawy wydajności i niezawodności. Nadaje również kołu i silnikowi gładki i czysto zintegrowany wygląd.
Podobnie jak w przypadku F-MOUNT, gdzie różne punkty mocowania błotników są zawarte w ofercie ram, rowery są wyposażone w C-MOUNT mają już zintegrowane punkty montażowe tylnego bagażnika, dzięki czemu instalacja jest szybka, łatwa i niezawodna. C-MOUNTS to kolejna funkcja, która poprawia codzienną wszechstronność, zwiększając ładowność roweru, idealna do dojazdów do pracy i na zakupy. Należy pamiętać, że niektóre rowery wymagają bagażników tylnych specyficznych dla danego modelu.
Elektroniczny system zmiany przełożeń Shimano Di2 oferuje szybką, płynną i niezawodną zmianę przełożeń. Szczególnie w świecie kolarstwa szosowego okazał się on podstawowym wyborem, gdy najważniejsza jest najwyższa wydajność. Mając to na uwadze, istnieje szeroki wybór wysokowydajnych ram szosowych, które są GOTOWE na Di2 i mogą pomieścić kabel elektryczny, baterię i inne drobne regulacje wymagane przez system.
ENERGY CRADLE to unikalna dolna rura w kształcie kołyski, która umożliwia umieszczenie baterii w dolnej rurze w specjalnie ukształtowanym wgłębieniu, bez konieczności dodawania jakichkolwiek wycięć w dolnej rurze. Rama w połączeniu z aluminiową pokrywą akumulatora sprawia wrażenie zintegrowanego akumulatora, ale oferuje znacznie sztywniejszą konstrukcję. sztywniejszą konstrukcję zapewniającą lepsze prowadzenie na naszych ramach o niskim prześwicie bez poświęcania dostępności akumulatora.
Możliwość przekształcenia roweru w rower na każdą pogodę, który ma błotniki i inne akcesoriamoże być prawdziwym plusem, zwłaszcza podczas regularnej jazdy po mokrych i prawdopodobnie błotnistych drogach i ścieżkach. Aby ułatwić montaż, niektóre rowery są wyposażone w F-MOUNT. Te zintegrowane mocowania sprawiają, że dodawanie błotników jest szybkie i łatwe. Należy pamiętać, że niektóre rowery wymagają błotników specyficznych dla danego modelu.
Rowery wyposażone w "C-Mount" mają już zintegrowane punkty mocowania tylnego bagażnika (niektóre rowery wymagają tylnego bagażnika specyficznego dla modelu), dzięki czemu instalacja jest szybka, łatwa i niezawodna.
W większości ram przewody i węże skrzyni biegów i hamulców są poprowadzone przez ramę. Kable wchodzą i wychodzą z ramy przez gładkie przepusty lub jeden z innych systemów, takich jak SMART ENTRY lub WIRE PORT. Prowadzenie przewodów wewnątrz ramy chroni je przed żywiołami, zapewnia czysty i elegancki wygląd oraz może zapewnić korzyści aerodynamiczne.
Podczas korzystania z roweru w środowisku miejskim, gdzie nie zawsze można skorzystać z konkretnego stojaka rowerowego, stojak rowerowy jest idealnym rozwiązaniem do bezpiecznego parkowania roweru. Niektóre rowery są wyposażone w zgrabnie zintegrowany K-MOUNT, który ułatwia montaż stojaka MERIDA (lub dowolnego stojaka komercyjnego). A jeśli nie chcesz stojaka i wolisz czysty wygląd swojej ramy, K-MOUNT jest starannie ukryty pod tylnym trójkątem, trudny do wykrycia, jeśli nie wiesz, że tam jest.
We wszystkich kołach stosowane jest minimum aluminium 6061. Szczególnie dobrze nadaje się do procesów hydroformowania i technoformowania, które umożliwiają zmianę grubości ścianek w celu uzyskania podwójnych rur i złożonych kształtów ram. Jest to również stop, który jest łatwy do spawania, a po starannej obróbce cieplnej w celu zmaksymalizowania wytrzymałości oznacza to, że można stworzyć mocne, lekkie ramy rowerowe, które będą Ci się podobać.
SLIDER DROPOUT umożliwia użytkownikowi łatwe napinanie napędu koła wyposażonego w przekładnię w piaście bez konieczności stosowania niezgrabnego konwencjonalnego napinacza łańcucha lub paska. Zamiast tego w ramę wbudowany jest mechanizm napinający, który zapewnia precyzyjną regulację w poziomie oraz bardzo ciasne i bezpieczne połączenie. i bezpieczny interfejs, który pomaga utrzymać rower w miejscu, zapewniając lepsze prowadzenie, a także przyspiesza i ułatwia rutynową konserwację.
Spawacz używa palnika spawalniczego do dwukrotnego przejechania po złączu, aby wygładzić dodatkowy materiał. Wymaga to dużych umiejętności, ale pozwala uzyskać mocne i elegancko wyglądające ramy, które na pierwszy rzut oka wyglądają jak ramy z włókna węglowego.
Zaprojektowane przez MERIDA zestawy słuchawkowe, które pozwalają wszystkim przewodom sterującym z kierownicy wejść do ramy przez pokrywę zestawu słuchawkowego. zestawu słuchawkowego, tworząc czysty i uporządkowany wygląd, pozwalając na lżejszą, mocniejszą i bardziej aerodynamiczną konstrukcję ramy niż konwencjonalne porty kablowe. W zależności od modelu, kable są prowadzone całkowicie wewnętrznie (łącznie z kierownicą i mostkiem) lub częściowo zintegrowane, gdzie kable biegną do ramy pod mostkiem.
Precyzja kierowania jest niezbędna do bezpiecznego i pewnego prowadzenia, a X-TAPER HEADTUBE pozwala nam znacznie zwiększyć tę precyzję. Większa średnica zestawu słuchawkowego na dole w połączeniu z mniejszą na górze pomaga zrównoważyćobciążenie, jakie współczesna jazda i sprzęt mogą wywierać na rurę czołową, a wszystko to bez dodawania zbędnej masy. Pozwala to na łatwy montaż widelców stożkowych i zapewnia precyzyjne i pewne sterowanie.