Pinner to najnowsza opona od Kenda do suchych warunków. Opracowana wyłącznie przy pomocy zawodnika Pucharu Świata Aarona Gwina. Na torach Pucharu Świata, takich jak Leogang i Lenzerheide, Pinner czuje się jak w domu i jest gotowy stawić czoła najtrudniejszym przeciwnikom. Dokładność toczenia, a szczególnie wysoka odporność na defekty to jedna z jego głównych cech. Dostępny w wersjach AGC albo ATC.
Wykonanie powłoki: | Składana/Kevlar, Tubeless/Bezdętkowe |
Rozmiar kół: | 27,5" (650B) |
Najbardziej zaawansowane rozwiązanie Gravity AGC to najnowsza innowacja dla rowerzystów zorientowanych na Gravity. Kenda Vector Shield (KVS), lekki tkany aramidowy materiał, znajduje się pod bieżnikiem i ścianami bocznymi, aby chronić opony przed przecięciem i przebiciem. KVS oferuje prawie trzykrotnie lepszą ochronę przed przecięciem niż standardowe materiały ochronne. Dodatkowe 20 mm zabezpieczenie wzdłuż stopy chroni przed przebiciem i wysadzeniem opony. Nasza obecnie najlżejsza i najtrwalsza ochrona Gravity.
Niższa waga Zaprojektowany do trail riding, ATC jest lżejszy i bardziej elastyczny niż nasze rozwiązania Gravity. Wykorzystuje warstwę SCT po bokach i pas K-Armor pod bieżnikiem. K-Armor pozwala na ściślejsze wiązanie i użycie mniejszej ilości gumy, co skutkuje niższą wagą opony i ochroną, która jest wystarczająco elastyczna, aby formować się pod obciążeniem, jednocześnie chroniąc przed przebiciami i przecięciami.
Kenda opracowała tę mieszankę dla nowej generacji opon dla najcięższych wyzwań - ewolucję istniejącej mieszanki RSR Stick-E Rubber (RSR). Oparta na świetnym oryginale, nowa mieszanka RSR to dwuwarstwowa guma z miękką mieszanką RSR na powierzchni i solidną mieszanką SRC wewnątrz. Nowa dwuwarstwowa mieszanka zapewnia lepsze osiągi, ponieważ solidna podstawa SRC wewnątrz gumy służy jako wsparcie dla bardziej miękkiej mieszanki RSR na powierzchni opony. Rezultatem jest mieszanka, która zapewnia większą kontrolę i wytrzymuje dłużej niż poprzednie wersje.