Więcej informacji i zamówienie usługi na www.topnarty.pl/bootfitting
Do dalszej konsultacji wykorzystaj poniższy formularz:
Mach1 LV 110 TD GW to wyczynowe buty dla zaawansowanych i zaawansowanych narciarzy z wąskimi stopami (szerokość buta 98 mm). Oferuje responsywny flex 110 w połączeniu z technologią T-Drive, która zapewnia stały flex, szybkie przejścia krawędzi i doskonałą stabilność boczną, podczas gdy skorupa i wkładka C.A.S. skorupa i wkładka zapewniają doskonałe czucie od razu po wyjęciu z pudełka i możliwość idealnego dopasowania buta poprzez bootfitting.
Dla kogo: | Męskie/Unisex |
Wykorzystany system: | GripWalk |
Typ butów narciarskich: | All mountain |
Typ narciarzy: | Sportowe, Zawodnik |
Twardość butów narciarskich: | 90-120 |
Szerokość szkieletu buta: | 98 |
Technologia C.A.S. LINER: IDEALNE DOPASOWANIE ANATOMICZNE, KOMFORT I WYNIKI Technologie zastosowane w bucie wewnętrznym C.A.S. mają na celu idealne ukształtowanie buta w najważniejszych miejscach, czyli tam, gdzie największy jest nacisk. Kształt buta cechuje się doskonałym dopasowaniem anatomicznym. C.A.S. LINER C.A.S. LINER - możliwość dopasowania
Technologia C.A.S. SHELL C.A.S. SHELL C.A.S. SHELL - możliwość dopasowania
EFEKT? IDEALNE DOPASOWANIE OUT-OF-THE-BOX FIT (but dopasowuje się natychmiast po wyciągnięciu z pudełka).
Każda stopa jest inna, dlatego technologia C.A.S. umożliwia największy na rynku stopień indywidualnego dopasowania.
Celliant & Lambswool liner - but wewnętrzny zawiera 13 termoaktywnych minerałów, które przekształcają ciepło ciała w energię podczerwieni. Wnika głęboko w tkaninę i w ten sposób zwiększa krążenie krwi. Rezultatem jest lepsza wydajność, regulacja termiczna i szybsza regeneracja.
Podeszwy butów Grip Walk ułatwiają poruszanie się bez nart, a w szczególności zapobiegają ślizganiu się butów podczas chodzenia po gładkiej powierzchni. Osiąga się to dzięki wymiennym elementom na czubku i piętce z materiału Xtra-Grip, które uzupełniają segmenty QSP, aby zapewnić optymalne połączenie buta z wiązaniem. Komfort przy chodzeniu jest lepszy dzięki okrągłemu kształtowi podeszwy, czyniąc bardziej naturalny krok.
System Tecnica T-Drive 2.0 łączy szkielet z kominem w nowy i innowacyjny sposób. Mankiet może się lekko obracać w przedniej części, poprawiając transfer energii do przedniej części buta - tam, gdzie narciarze potrzebują jej najbardziej. Dzięki nowemu systemowi T-Drive zredukowano deformację skorupy, co skutkuje spójnym zachowaniem zginania niezależnie od temperatury. Celem jest zapewnienie narciarzom większej swobody w kontrolowaniu buta.