Trenerzy narciarstwa alpejskiego działających w klubie Harranti Harrachov, współpracują ze sklepem internetowym Topnarty.pl
W razie pytań chętnie doradzą.
Więcej o Klubie Harranti Harrachov TUTAJ.
Racetiger RC to świetna narta oparta na konstrukcji wyścigowych modeli.
Zaprojektowana specjalnie do długich łuków na przygotowanym stoku. Zapewni Ci naturalne i stabilne łuki dzięki wyjątkowo wysokiej jakości klasycznemu w pełni drewnianemu rdzeniowi Full Sensor Woodcore w połączeniu z technologią UVO.
Ta składa się z oddzielnej jednostki umieszczonej na czubku pięty, która tłumi drgania we wszystkich kierunkach. Sprawia to, że jazda na nartach jest spokojniejsza, a krawędź narty jest w stałym kontakcie ze śniegiem, zapewniając doskonałą kontrolę nad jazdą. Ponieważ ta jednostka nie jest częścią rdzenia narty, nie ma to wpływu na jego elastyczność i wigor.
Tip rocker pomaga kontrolować narty.
Zastosowanie:
100% przygotowane trasy.
Dla kogo: | Męskie/Unisex |
Typ nart: | Narty gigantowe, Narty slalomowe |
Typ narciarzy: | Race |
Typ trasy narciarskiej: | Przygotowane |
Kolor: | Czarny, Czerwony |
Rodzaj rdzenia: | Drewniany rdzeń |
Szerokość nart pod wiązaniem: | 64 - 75 mm |
Promień: | Krótki (10-14m), Średni (14-17 m) |
Łącznie z wiązaniem: | Tak |
Wiązanie do - kg: | 100 kg, 120 kg |
Technologia 3D.GLASS to innowacja w celu poprawienia wydajności i stabilności w czasie jazdy na nartach w krytycznych warunkach śniegowych. W porównaniu z klasyczną konstrukcją glass, trójwymiarowy i wielokrotnie składana szklana warstwa w obszarze wiązania zwiększa przyleganie krawędzi i dynamizuje odbicie w łuku.
Dynamiczne, szybkie, precyzyjne i niezwykle lekkie. Karbon, Aramid, Titanal i ultralekkie drewno, to niezwykły zestaw najwyższej jakości materiałów, za pomocą których stworzono nowe super lekkie rdzenie - Full Sensor Woodcore extraLIGHT. Rdzenie tych modeli wykonano z rygorystycznie wyselekcjonowanego drewna topoli i paulowni. W strefach, które przenoszą najmniejsze obciążenia, dodatkowo odciążono je, drążąc wzdłużne, puste kanały. Dzięki wzmocnieniu rdzeni włóknem węglowym, można było pozwolić na zmniejszenie ich grubości, co dodatkowo zredukowało wagę. W górnej powierzchni narty, w strefie dzioba i piętki, warstwę Titanalu zastąpiono Aramidem. Jest to tworzywo niezwykle lekkie, o nadzwyczajnej sztywności i zdolności do tłumienia drgań.
Wzmocnione boki nart specjalnie przygotowanym materiałem (ABS), który nie tylko wzmacnia krawędzie, ale również tłumi drgania. Dzięki tej konstrukcji narty są bardziej stabilne i bezpieczniejsze przy większych prędkościach, zarówno w głębokim śniegu, jak i na twardym podłożu.
Warstwa stali w rdzeniu narty. Dodaje narcie sprężystość. Zapewnia maksymalną dynamikę jazdy.
UVO (Ultimate Vibration Object) to pierwsze zastosowanie swobodnie poruszającego się przedmiotu, który tłumi drgania w zakresie 360° i minimalizuje rozpraszające wibracje nart. Podczas kontaktu nart z pofałdowanym terenem nieuchronnie dochodzi do wibracji. W szczególności czubek nart porusza się we wszystkich kierunkach - nie tylko wzdłuż osi nart. Technologia UVO wyraźnie redukuje te wibracje, aby zapewnić cichszą, stabilniejszą i dokładniejszą jazdę.