Trenerzy narciarstwa alpejskiego działających w klubie Harranti Harrachov, współpracują ze sklepem internetowym Topnarty.pl
W razie pytań chętnie doradzą.
Więcej o Klubie Harranti Harrachov TUTAJ.
Atomic Redster G9 FIS Revoshock M I 193 to męska narta GS spełniająca wymogi FIS. Interfejs Icon oraz Revoshock zapewniają stabilność i przyspieszenie.
Kiedy liczą się setne części sekundy, nie możesz pozwolić sobie na kompromis. Potrzebujesz narty, która zdominuje trasę Slalomu Gigant – to właśnie Redster G9 FIS Revoshock M I 193. To narty, którym ufa Manuel Feller, gdy staje na starcie. Zawdzięczamy to systemowi Revoshock firmy Atomic – stalowym płytkom sprężynującym zamkniętym w zintegrowanej mieszance elastomerów, które zapewniają twardą jak skała stabilność i przyspieszenie, które wystrzeliwuje cię z każdego zakrętu – to najlepszy podwójny luz. Ściany boczne o pełnej długości zapewniają niesamowitą przyczepność krawędzi, a rdzeń Ultra Power Woodcore i laminat Ultra TI Powered utrzymują nartę w sztywności skrętnej. Zintegrowany interfejs wiązania Icon przekazuje wysiłek do nart, zapewniając pełną kontrolę. Stworzone dla zawodników Pucharu Świata i Pucharu Kontynentalnego mężczyzn, którzy gonią za bramkami od Sölden do finału Pucharu Świata.
Dla kogo: | Męskie/Unisex |
Typ nart: | Narty gigantowe |
Typ narciarzy: | Profi Race |
Typ trasy narciarskiej: | Przygotowane |
Kolor: | Czerwony |
Rodzaj rdzenia: | Drewniany rdzeń |
Zatwierdzone przez FIS: | Junior (U21, U18, U16, U14), Masters, Mężczyźni |
Szerokość nart pod wiązaniem: | 64 - 75 mm |
Promień: | Długi (ponad 17m) |
Łącznie z wiązaniem: | Nie |
Revoshock dzięki elastomerowi i serii metalowych płytek absorbuje wibracje i kumuluje energię, która podczas wyjścia z łuku wraca jako dodatkowe, zauważalne przyspieszenie.
Zewnętrzna warstwa narty jest lekka i bardzo wytrzymała.
W pełni drewniany rdzeń Ultra Power Woodcore wykonany z połączenia twardego i lekkiego drewna ma doskonałe właściwości.
Podwójne tytanowe wzmocnienie Ultra Titanium Powered - jedna warstwa poniżej i jedna powyżej rdzenia - doskonałe tłumienie i bardzo wysoka wytrzymałość na skręcanie.
Podstawa, która jest szybka w każdym śniegu, bardzo trwała i łatwa w utrzymaniu.