Robert Szczepaniak
Rocznik 1997
-Srebrny Medalista Mistrzostw Polski w Biathlonie Letnim 2015 Bieg Indywidualny i Sztafetowy
- 6 Miejsce Klasyfikacji Generalnej Pucharu Polski 2014/2015
- Srebrny Medalista Mistrzostw Polski w Biathlonie Letnim 2014 Bieg Sztafetowy
- 4 Miejsce Mistrzostw Polski Seniorów 2015/2016 Bieg Sztafetowy
- Były zawodnik kadry B .
XP20 są bardzo lekkie i oferują świetne przenoszenie mocy. Wzmocniona karbonem struktura honeycomb (plastra miodu) i technologia Hollowtech 2.0 tworzą idealnie wyważone narty.
Narty doskonale sprawdzają się przy dużych prędkościach i na długich trasach. Są wytrzymałe, zapewniają doskonałą kontrolę i poślizg. Odpowiednie dla energicznych narciarzy.
Narty są wyposażone w zintegrowaną podkładkę NIS 3.0.
Dla kogo: | Męskie/Unisex |
Typ biegówek: | Styl łyżwowy (skate) |
Typ biegaczy: | Sportowe |
Typ trasy: | Zawsze na trasie |
Kolor: | Czarny, Czerwony |
Strefa chodzenia: | Wosk |
Stalowa krawędź: | Nie |
Płyta: | NIS |
Łącznie z wiązaniem: | Nie |
Wszystkie biegówki Kästle są wyposażone w konstrukcję CAP wzmocnioną karbonem, w której warstwa wierzchnia przechodzi na boki i skutecznie chroni rdzeń.
Kluczowa opatentowana technologia Kästle jest wyjątkowa w świecie produkcji nart. Dzięki usunięciu niepotrzebnych warstw materiału w czubku, waga nart została zmniejszona, co ma kilka zalet: redukcja wibracji nawet o 30%, narty zyskują stabilność, krawędzie mają lepszą przyczepność i ogólnie są dokładniejsze dzięki niższej wadze.
W wewnętrznej części nart zastosowano technikę HONEYCOMB - materiał jest uformowany w "komory" jak w plastrze miodu. Zmniejsza to wagę, ale zachowuje siłę i elastyczność.
Honeycomb (plaster miodu) struktura jest przechowywana w skrzynce skrętnej wykonanej z ultralekkiego drewna paulownia o nazwie UL WOOD. Zapewnia optymalną sztywność na skręcanie i zginanie przy minimalnej wadze.
Wysokowydajna podstawa World Cup z doskonałą absorpcją wosku i poślizgiem. Odpowiednia do różnych warunków śniegowych. Materiał podstawy, który zapewnia najlepsze odbicie i poślizg przy temperaturach powietrza między +10° C a -10° C.