Więcej informacji i zamówienie usługi na www.topnarty.pl/bootfitting
Do dalszej konsultacji wykorzystaj poniższy formularz:
Buty ALL-MOUNTAIN, które pozwalają odkrywać każdy teren. Odkryj, ile radości daje wsuwanie butów Alltrack 90 HV BOA GW bez ograniczeń i z niewiarygodną łatwością dzięki technologii STEP IN.
Wystarczy przełączyć dźwignię z tyłu, a but otworzy się szeroko, pozwalając stopie bez wysiłku wsunąć się do buta. Zamknij but i jesteś gotowy do jazdy na nartach.
Dla kogo: | Męskie/Unisex |
Wykorzystany system: | GripWalk |
Typ butów narciarskich: | All mountain |
Typ narciarzy: | Sportowe |
Twardość butów narciarskich: | 70-100, 90-120 |
Szerokość szkieletu buta: | 102 |
System ustawień BOA FIT. Boa to numer jeden w dziedzinie systemów precyzyjnego zapinania. Dzięki systemowi sznurków i pasków, regulowanych przy pomocy kółka, możliwa jest bardziej precyzyjna regulacja w porównaniu z systemem tradycyjnym. Komponenty BOA testowane są w terenie, jak również w ekstremalnych warunkach stworzonych w laboratorium; u wszystkich produktów gwarantowana jest długa wytrzymałość. Właściwości i zalety dla klienta: - Precyzja ustawień: zapinanie w systemie BOA oferuje nieograniczoną liczbę ustawień, które umożliwią wybór idealnej pozycji
- System można obsługiwać jedną ręką, dzięki czemu manipulacja jest bardzo prosta
- Niezawodność: po wyborze odpowiednich ustawień kółko pozostaje nieruchomo na swoim miejscu, bez ryzyka przesunięcia.
Technologia DUAL CORE polega na wtryskiwaniu materiału o różnych poziomach twardości do tej samej formy z trzema punktami wtrysku w powłoce i dwoma punktami wtrysku w mankiecie. Rezultatem jest warstwowa konstrukcja z ultra cienką warstwą twardych materiałów na zewnątrz, która zamyka wewnątrz bardziej miękkie materiały. Ta technologia może być stosowana do precyzyjnego dostrajania progresywnego zgięcia, tylnego wsparcia i odbicia, a także umożliwia wydajną boczną transmisję mocy.
Ten solidny, przegubowy stalowy "kręgosłup" wzmacnia część piętową i służy jako punkt zaczepienia dla mechanizmu zwalniającego mankiet. Kotwica ta znajduje się w górnej części wzmocnienia.