Damska wersja eBig Nine 475 z niższą ramą.
Możliwość zrobienia więcej tego, co ważne. To właśnie oferuje eBIG.NINE 475. Więcej przyjemności z jazdy w terenie dzięki nowemu, mocnemu napędowi Shimano EP6, który pomaga pokonywać wzniesienia. Więcej czasu na rowerze dzięki akumulatorowi o dużej pojemności 750 Wh, który utrzymuje Cię w ruchu przez wiele kilometrów. Większa kontrola dzięki amortyzowanemu widelcowi SR Suntour, masywnym oponom i mocnym hamulcom Shimano. Więcej wszystkiego oprócz zbędnego ciężaru dzięki wysokiej jakości aluminiowej ramie.
Dla kogo: | Damskie |
Typ: | Górski i w pełni zamortyzowany |
Uchwyt silnika roweru elektrycznego ma wyrafinowany kształt, który można uzyskać tylko dzięki technologii odlewania. Odlewanie tego elementu pozwala na uzyskanie złożonego, ale lekkiego kształtu, który zapewnia niezwykle mocne połączenie między silnikiem a ramą w celu poprawy wydajności i niezawodności. Nadaje również kołu i silnikowi gładki i czysto zintegrowany wygląd.
Podobnie jak w przypadku F-MOUNT, gdzie różne punkty mocowania błotników są zawarte w ofercie ram, rowery są wyposażone w C-MOUNT mają już zintegrowane punkty montażowe tylnego bagażnika, dzięki czemu instalacja jest szybka, łatwa i niezawodna. C-MOUNTS to kolejna funkcja, która poprawia codzienną wszechstronność, zwiększając ładowność roweru, idealna do dojazdów do pracy i na zakupy. Należy pamiętać, że niektóre rowery wymagają bagażników tylnych specyficznych dla danego modelu.
Elektroniczny system zmiany przełożeń Shimano Di2 oferuje szybką, płynną i niezawodną zmianę przełożeń. Szczególnie w świecie kolarstwa szosowego okazał się on podstawowym wyborem, gdy najważniejsza jest najwyższa wydajność. Mając to na uwadze, istnieje szeroki wybór wysokowydajnych ram szosowych, które są GOTOWE na Di2 i mogą pomieścić kabel elektryczny, baterię i inne drobne regulacje wymagane przez system.
Dwuskładnikowa osłona akumulatora pasująca do rowerów z akumulatorem montowanym wewnętrznie. Chroni akumulator przed brudem i wilgocią, a jej bardziej miękka warstwa zewnętrzna pochłania wstrząsy. Łatwy w użyciu mechanizm twist-lock zabezpiecza pokrywę na miejscu bez potrzeby użycia narzędzi w prosty i łatwy sposób. ułatwia dostęp do akumulatora w celu naładowania go poza rowerem, ale także zapobiega spadnięciu osłony nawet podczas jazdy w najtrudniejszym terenie.
Możliwość przekształcenia roweru w rower na każdą pogodę, który ma błotniki i inne akcesoriamoże być prawdziwym plusem, zwłaszcza podczas regularnej jazdy po mokrych i prawdopodobnie błotnistych drogach i ścieżkach. Aby ułatwić montaż, niektóre rowery są wyposażone w F-MOUNT. Te zintegrowane mocowania sprawiają, że dodawanie błotników jest szybkie i łatwe. Należy pamiętać, że niektóre rowery wymagają błotników specyficznych dla danego modelu.
Rowery wyposażone w "C-Mount" mają już zintegrowane punkty mocowania tylnego bagażnika (niektóre rowery wymagają tylnego bagażnika specyficznego dla modelu), dzięki czemu instalacja jest szybka, łatwa i niezawodna.
W większości ram przewody i węże skrzyni biegów i hamulców są poprowadzone przez ramę. Kable wchodzą i wychodzą z ramy przez gładkie przepusty lub jeden z innych systemów, takich jak SMART ENTRY lub WIRE PORT. Prowadzenie przewodów wewnątrz ramy chroni je przed żywiołami, zapewnia czysty i elegancki wygląd oraz może zapewnić korzyści aerodynamiczne.
Podczas korzystania z roweru w środowisku miejskim, gdzie nie zawsze można skorzystać z konkretnego stojaka rowerowego, stojak rowerowy jest idealnym rozwiązaniem do bezpiecznego parkowania roweru. Niektóre rowery są wyposażone w zgrabnie zintegrowany K-MOUNT, który ułatwia montaż stojaka MERIDA (lub dowolnego stojaka komercyjnego). A jeśli nie chcesz stojaka i wolisz czysty wygląd swojej ramy, K-MOUNT jest starannie ukryty pod tylnym trójkątem, trudny do wykrycia, jeśli nie wiesz, że tam jest.
Sprawdzony, wysokiej klasy stop aluminium 6066 jest niezwykle lekki i wytrzymały. Dzięki zastosowaniu rur o trzykrotnie większej grubości ścianki niż rury ciągnione i hydroformowane, jesteśmy w stanie osiągnąć optymalny stosunek sztywności do masy.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Spawacz używa palnika spawalniczego do dwukrotnego przejechania po złączu, aby wygładzić dodatkowy materiał. Wymaga to dużych umiejętności, ale pozwala uzyskać mocne i elegancko wyglądające ramy, które na pierwszy rzut oka wyglądają jak ramy z włókna węglowego.
Precyzja kierowania jest niezbędna do bezpiecznego i pewnego prowadzenia, a X-TAPER HEADTUBE pozwala nam znacznie zwiększyć tę precyzję. Większa średnica zestawu słuchawkowego na dole w połączeniu z mniejszą na górze pomaga zrównoważyćobciążenie, jakie współczesna jazda i sprzęt mogą wywierać na rurę czołową, a wszystko to bez dodawania zbędnej masy. Pozwala to na łatwy montaż widelców stożkowych i zapewnia precyzyjne i pewne sterowanie.