Najnowszy dodatek do linii całkowicie aluminiowych rowerów e-enduro Merida, eONE-SIXTY 575 łączy w sobie pojemność akumulatora 750 Wh z wysoką mocąeP801 i wszystkimi innymi elementami, które stanowią podstawę wywołujących uśmiech wrażeń z jazdy e-enduro.
Precyzyjnie dostrojona geometria zapewnia dużą kontrolę i gotowość do wyścigów, a zawieszenie kinematyczne FAST zapewnia najwyższą przyczepność, przyczepność i amortyzację. Połącz to wszystko z wytrzymałym napędem Shimano i mocnymi hamulcami Shimano, a będziesz gotowy na szlaki.
Dla kogo: | Męskie/Unisex |
Typ: | Górski i w pełni zamortyzowany |
Uchwyt silnika roweru elektrycznego ma wyrafinowany kształt, który można uzyskać tylko dzięki technologii odlewania. Odlewanie tego elementu pozwala na uzyskanie złożonego, ale lekkiego kształtu, który zapewnia niezwykle mocne połączenie między silnikiem a ramą w celu poprawy wydajności i niezawodności. Nadaje również kołu i silnikowi gładki i czysto zintegrowany wygląd.
Elektroniczny system zmiany przełożeń Shimano Di2 oferuje szybką, płynną i niezawodną zmianę przełożeń. Szczególnie w świecie kolarstwa szosowego okazał się on podstawowym wyborem, gdy najważniejsza jest najwyższa wydajność. Mając to na uwadze, istnieje szeroki wybór wysokowydajnych ram szosowych, które są GOTOWE na Di2 i mogą pomieścić kabel elektryczny, baterię i inne drobne regulacje wymagane przez system.
Dwuskładnikowa osłona akumulatora pasująca do rowerów z akumulatorem montowanym wewnętrznie. Chroni akumulator przed brudem i wilgocią, a jej bardziej miękka warstwa zewnętrzna pochłania wstrząsy. Łatwy w użyciu mechanizm twist-lock zabezpiecza pokrywę na miejscu bez potrzeby użycia narzędzi w prosty i łatwy sposób. ułatwia dostęp do akumulatora w celu naładowania go poza rowerem, ale także zapobiega spadnięciu osłony nawet podczas jazdy w najtrudniejszym terenie.
Rowery wyposażone w "C-Mount" mają już zintegrowane punkty mocowania tylnego bagażnika (niektóre rowery wymagają tylnego bagażnika specyficznego dla modelu), dzięki czemu instalacja jest szybka, łatwa i niezawodna.
Nowa wersja technologii "Internal Block", po raz pierwszy wprowadzona w modelu MErida NINETY-SIX w sezonie 2015, jest zintegrowana bezpośrednio z ramą i zapobiega kontaktowi korony widelca z ramą w przypadku zderzenia lub ekstremalnego obrotu widelca. Dla dodatkowej ochrony na ramie znajdują się dodatkowe gumowe ograniczniki, które zapobiegają uszkodzeniu ramy przez koronę widelca.
W większości ram przewody i węże skrzyni biegów i hamulców są poprowadzone przez ramę. Kable wchodzą i wychodzą z ramy przez gładkie przepusty lub jeden z innych systemów, takich jak SMART ENTRY lub WIRE PORT. Prowadzenie przewodów wewnątrz ramy chroni je przed żywiołami, zapewnia czysty i elegancki wygląd oraz może zapewnić korzyści aerodynamiczne.
Podczas korzystania z roweru w środowisku miejskim, gdzie nie zawsze można skorzystać z konkretnego stojaka rowerowego, stojak rowerowy jest idealnym rozwiązaniem do bezpiecznego parkowania roweru. Niektóre rowery są wyposażone w zgrabnie zintegrowany K-MOUNT, który ułatwia montaż stojaka MERIDA (lub dowolnego stojaka komercyjnego). A jeśli nie chcesz stojaka i wolisz czysty wygląd swojej ramy, K-MOUNT jest starannie ukryty pod tylnym trójkątem, trudny do wykrycia, jeśli nie wiesz, że tam jest.
Konstrukcja zawieszenia, w której tradycyjny punkt obrotu na sztycy podsiodłowej został usunięty na rzecz konstrukcji z elastycznymi rozpórkami. Wykorzystuje to podatność materiału i specjalne ukształtowanie rur, aby sztyca podsiodłowa i podpora łańcucha mogły się rozsuwać, gdy zawieszenie porusza się podczas jazdy. Usuwając ten punkt obrotu na styku sztycy podsiodłowej i tylnego trójkąta, zmniejszyliśmy wagę, ograniczyliśmy konserwację i zwiększyliśmy sztywność konstrukcji ramy.
We wszystkich kołach stosowane jest minimum aluminium 6061. Szczególnie dobrze nadaje się do procesów hydroformowania i technoformowania, które umożliwiają zmianę grubości ścianek w celu uzyskania podwójnych rur i złożonych kształtów ram. Jest to również stop, który jest łatwy do spawania, a po starannej obróbce cieplnej w celu zmaksymalizowania wytrzymałości oznacza to, że można stworzyć mocne, lekkie ramy rowerowe, które będą Ci się podobać.
Spawacz używa palnika spawalniczego do dwukrotnego przejechania po złączu, aby wygładzić dodatkowy materiał. Wymaga to dużych umiejętności, ale pozwala uzyskać mocne i elegancko wyglądające ramy, które na pierwszy rzut oka wyglądają jak ramy z włókna węglowego.
Zaprojektowane przez MERIDA zestawy słuchawkowe, które pozwalają wszystkim przewodom sterującym z kierownicy wejść do ramy przez pokrywę zestawu słuchawkowego. zestawu słuchawkowego, tworząc czysty i uporządkowany wygląd, pozwalając na lżejszą, mocniejszą i bardziej aerodynamiczną konstrukcję ramy niż konwencjonalne porty kablowe. W zależności od modelu, kable są prowadzone całkowicie wewnętrznie (łącznie z kierownicą i mostkiem) lub częściowo zintegrowane, gdzie kable biegną do ramy pod mostkiem.
Precyzja kierowania jest niezbędna do bezpiecznego i pewnego prowadzenia, a X-TAPER HEADTUBE pozwala nam znacznie zwiększyć tę precyzję. Większa średnica zestawu słuchawkowego na dole w połączeniu z mniejszą na górze pomaga zrównoważyćobciążenie, jakie współczesna jazda i sprzęt mogą wywierać na rurę czołową, a wszystko to bez dodawania zbędnej masy. Pozwala to na łatwy montaż widelców stożkowych i zapewnia precyzyjne i pewne sterowanie.