eSPRESSO URBAN 300 EQ to rodzaj roweru miejskiego, który łączy wspomaganie silnika z piastą i elegancką, niskoprofilową ramą, która jest praktycznie nie do odróżnienia od roweru bez wspomagania. Jest również znacznie lżejszy niż zwykły rower elektryczny, dzięki czemu idealnie nadaje się do życia w mieście, chociaż ma duży zasięg dzięki wewnętrznemu akumulatorowi 250 Wh, a silnik o niskim oporze oznacza, że pedałowanie powyżej limitu wspomagania jest łatwe.
Jest również w pełni wyposażony w standardzie, z pełnymi błotnikami, bagażnikiem, światłami, blokadą i podpórką, a także amortyzowanym widelcem i sztycą siodełka dla dodatkowego komfortu. Płynnie zmieniający biegi napęd Shimano w połączeniu z mocnymi hydraulicznymi hamulcami tarczowymi zapewnia doskonałe prowadzenie.
Dla kogo: | Męskie/Unisex |
Typ: | Miejskie |
Podobnie jak w przypadku F-MOUNT, gdzie różne punkty mocowania błotników są zawarte w ofercie ram, rowery są wyposażone w C-MOUNT mają już zintegrowane punkty montażowe tylnego bagażnika, dzięki czemu instalacja jest szybka, łatwa i niezawodna. C-MOUNTS to kolejna funkcja, która poprawia codzienną wszechstronność, zwiększając ładowność roweru, idealna do dojazdów do pracy i na zakupy. Należy pamiętać, że niektóre rowery wymagają bagażników tylnych specyficznych dla danego modelu.
Elektroniczny system zmiany przełożeń Shimano Di2 oferuje szybką, płynną i niezawodną zmianę przełożeń. Szczególnie w świecie kolarstwa szosowego okazał się on podstawowym wyborem, gdy najważniejsza jest najwyższa wydajność. Mając to na uwadze, istnieje szeroki wybór wysokowydajnych ram szosowych, które są GOTOWE na Di2 i mogą pomieścić kabel elektryczny, baterię i inne drobne regulacje wymagane przez system.
Możliwość przekształcenia roweru w rower na każdą pogodę, który ma błotniki i inne akcesoriamoże być prawdziwym plusem, zwłaszcza podczas regularnej jazdy po mokrych i prawdopodobnie błotnistych drogach i ścieżkach. Aby ułatwić montaż, niektóre rowery są wyposażone w F-MOUNT. Te zintegrowane mocowania sprawiają, że dodawanie błotników jest szybkie i łatwe. Należy pamiętać, że niektóre rowery wymagają błotników specyficznych dla danego modelu.
Rowery wyposażone w "C-Mount" mają już zintegrowane punkty mocowania tylnego bagażnika (niektóre rowery wymagają tylnego bagażnika specyficznego dla modelu), dzięki czemu instalacja jest szybka, łatwa i niezawodna.
W większości ram przewody i węże skrzyni biegów i hamulców są poprowadzone przez ramę. Kable wchodzą i wychodzą z ramy przez gładkie przepusty lub jeden z innych systemów, takich jak SMART ENTRY lub WIRE PORT. Prowadzenie przewodów wewnątrz ramy chroni je przed żywiołami, zapewnia czysty i elegancki wygląd oraz może zapewnić korzyści aerodynamiczne.
Podczas korzystania z roweru w środowisku miejskim, gdzie nie zawsze można skorzystać z konkretnego stojaka rowerowego, stojak rowerowy jest idealnym rozwiązaniem do bezpiecznego parkowania roweru. Niektóre rowery są wyposażone w zgrabnie zintegrowany K-MOUNT, który ułatwia montaż stojaka MERIDA (lub dowolnego stojaka komercyjnego). A jeśli nie chcesz stojaka i wolisz czysty wygląd swojej ramy, K-MOUNT jest starannie ukryty pod tylnym trójkątem, trudny do wykrycia, jeśli nie wiesz, że tam jest.
We wszystkich kołach stosowane jest minimum aluminium 6061. Szczególnie dobrze nadaje się do procesów hydroformowania i technoformowania, które umożliwiają zmianę grubości ścianek w celu uzyskania podwójnych rur i złożonych kształtów ram. Jest to również stop, który jest łatwy do spawania, a po starannej obróbce cieplnej w celu zmaksymalizowania wytrzymałości oznacza to, że można stworzyć mocne, lekkie ramy rowerowe, które będą Ci się podobać.
Spawacz używa palnika spawalniczego do dwukrotnego przejechania po złączu, aby wygładzić dodatkowy materiał. Wymaga to dużych umiejętności, ale pozwala uzyskać mocne i elegancko wyglądające ramy, które na pierwszy rzut oka wyglądają jak ramy z włókna węglowego.
Zaprojektowane przez MERIDA zestawy słuchawkowe, które pozwalają wszystkim przewodom sterującym z kierownicy wejść do ramy przez pokrywę zestawu słuchawkowego. zestawu słuchawkowego, tworząc czysty i uporządkowany wygląd, pozwalając na lżejszą, mocniejszą i bardziej aerodynamiczną konstrukcję ramy niż konwencjonalne porty kablowe. W zależności od modelu, kable są prowadzone całkowicie wewnętrznie (łącznie z kierownicą i mostkiem) lub częściowo zintegrowane, gdzie kable biegną do ramy pod mostkiem.
Precyzja kierowania jest niezbędna do bezpiecznego i pewnego prowadzenia, a X-TAPER HEADTUBE pozwala nam znacznie zwiększyć tę precyzję. Większa średnica zestawu słuchawkowego na dole w połączeniu z mniejszą na górze pomaga zrównoważyćobciążenie, jakie współczesna jazda i sprzęt mogą wywierać na rurę czołową, a wszystko to bez dodawania zbędnej masy. Pozwala to na łatwy montaż widelców stożkowych i zapewnia precyzyjne i pewne sterowanie.