Kiedy tworzyliśmy KROSS Evado 6.0, chcieliśmy przede wszystkim stworzyć rower uniwersalny. Taki, który dostosuje się do twoich preferencji i bez zająknięcia przejedzie po terenie, w który go zabierzesz. Kross Evado 6.0 to rower uniwersalny, z którym zaprzyjaźnisz się już od pierwszych wspólnie pokonanych kilometrów. I z każdym kolejnym to uczucie będzie się tylko pogłębiać.
Dostosowaliśmy wiele komponentów, tak by zapewnił Ci on jak największą przyjemność z jazdy. Hydrauliczne hamulce tarczowe, opony zapewniające przyjemną jazdę zarówno w miejskich jak i leśnych warunkach.
Osprzęt na każdy teren
KROSS Evado 6.0 staraliśmy się dobrać napęd w taki sposób, by zapewnić Ci długą i bezproblemową eksploatację. Tylna przerzutka Shimano Alivio w połączeniu z trzyrzędową korbą oferuje aż 27 przełożeń. Dzięki temu żaden teren nie będzie ci straszny. To także hydrauliczne hamulce tarczowe, ułatwiające modulację siły hamowania. Dzięki nim bez problemu zatrzymasz się zarówno przed zmieniającym się tuż przed twoim nosem światłem na czerwone, ale także w trochę bardziej wymagającym terenie. To po prostu najlepszy możliwy wybór jeśli chodzi o hamulce rowerowe. Znajdziesz w nim także koła o średnicy 28” i opony o szerokości 40 milimetrów. Zapewnią Ci one doskonałą przyczepność nawet na mokrej nawierzchni.
Technologie
KROSS Evado 6.0 to także lepszy materiał wykorzystany do wykonania ramy. Do jej stworzenia użyliśmy aluminium lite - to ulepszony stop aluminium 6061, jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy. To także hydroformowanie ramy, dzięki czemu udało się nam uzyskać estetyczne, niespotykane nigdzie indziej kształty poszczególnych rurek. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Rozmiar kół: | 28" |
Ulepszona wersja Aluminium 6061, która jest idealnym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Rama jest bardzo odporna na warunki atmosferyczne, pęknięcia i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy mogliśmy utrzymać sztywność konstrukcji a zarówno obniżoną masę.
Gwarancja wielkiej siły hamowania i dobrej modulacji także w tych najtrudniejszych warunkach, wytrzyma o wiele dłużej niż tradycyjne hamulce.
Metoda stosowana do profilowania ramy. Technologia ta umożliwia głównie lżejszą strukturę ramy, dla której charakterystyczna jest precyzja i wyższa trwałość.
Technologia instalacji hamulców tarczowych bezpośrednio na ramie, bez elementów dodatkowych. Wpływa pozytywnie nie tylko na precyzję hamowania, ale również na masę sprzętu. Kolejną zaletą jest lepsze przenoszenie ciepła, dzięki któremu w trakcie długiego procesu hamowania nie dochodzi do zmniejszania jego efektywności.
Jest to technologia lakierowania zelektryfikowanymi molekułami farbującymi naniesionymi na aluminium przy zastosowaniu ciepła. Po zahartowaniu lakieru powierzchnia jest idealnie gładka i wysoko odporna na uszkodzenia mechaniczne.
Stworzyliśmy system wymiennych piętek w celu ochrony naszych ram, jak tylko to możliwe. W przypadku uszkodzenia mogą być szybko i łatwo wymieniane. Aby zminimalizować uszkodzenie ramy, piętki są mocowane śrubami i specjalnymi nakrętkami.