KROSS Level 3.0 to uosobienie uniwersalności. Rower górski, który zarówno odnajdzie się w mieście, jak i w terenie. Nie jest ograniczony do jednego rozmiaru kół, umożliwia szeroki wybór akcesoriów, takich jak bagażnik, błotniki czy podpórka. Wyposażyliśmy go w amortyzowany widelec, a ramę wykonaliśmy z aluminium lite. To nie jedyne technologie, które znajdują się w tym rowerze.
KROSS Level 3.0 to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru. To nie tylko nowy lakier położony na ramie – wprowadziliśmy wiele dodatkowych usprawnień, które przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy.
Rower KROSS Level 3.0 to rower o uniwersalnym zastosowaniu, który dostosuje się do Twoich potrzeb oraz wymagań. Udało nam się to uzyskać dzięki odpowiedniej geometrii roweru, która nie wymusza sportowej, agresywnej pozycji. Pozwala to na odciążenie przedramion oraz lepszą obserwację tego, co dzieje się przed nami na drodze. Poszczególne rozmiary ram KROSS Level 3.0 pozwalają na zastosowanie kół o rozmiarze 27,5” lub 29”. Dzięki temu każdy z rozmiarów oferuje, niezależnie od wzrostu rowerzysty, odpowiednie warunki jazdy dla każdego. Wyposażyliśmy go także w sprawdzone elementy napędu od japońskich firm Shimano oraz Suntour. W KROSS Level 3.0 zamontowaliśmy napęd działający w układzie 2x9 umożliwiający komfortową jazdę w terenie oraz mieście. Dzięki tylnej przerzutce Shimano Deore M592 oraz przedniej Shimano Altus M2020 do Twojej dyspozycji zostaje oddanych 18 przełożeń, które umożliwią Ci komfortowe pokonanie każdego wzniesienia, a także rozwinięcie wysokiej prędkości w trakcie jazdy po płaskich odcinkach.
Do produkcji ramy wykorzystaliśmy lekkie aluminium lite. To ulepszony stop aluminium 6061, będącym doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Charakteryzuje go wysoka odporność na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. By zapewnić mu możliwie najniższą wagę elementy ramy poddajemy cieniowaniu. W ramie zastosowaliśmy wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu uzyskaliśmy estetyczną i elegancką ramę. Wewnętrzne prowadzenie linek pozwala także na łatwiejsze utrzymanie roweru w czystości oraz minimalizuje ryzyko zaczepienia linką o korzenie w terenie. Rower KROSS Level 3.0 to także hydrauliczne hamulce tarczowe. Dzięki nim modulacja siły hamowania jest dużo łatwiejsza niż w przypadku klasycznych hamulców typu v-brake. W rowerze zainstalowany został także amortyzowany widelec SR Suntour XCM RL o skoku 100 milimetrów ułatwiający jazdę po nierównościach w terenie oraz pokonywanie miejskich dróg rowerowych. Na kierownicy znajduje się manetka blokady umożliwiająca usztywnienie amortyzatora, przekładając się na lepszą efektywność pedałowania podczas jazdy na płaskich odcinkach, czy zjazdach. Żeby zapewnić wysoką przyczepność na leśnych ścieżkach wyposażyliśmy koła w opony Schwalbe Smart Sam dostosowane do rozmiaru obręczy. Pozostałe komponenty to wysokiej jakości produkty KROSS oraz siodełko renomowanej włoskiej marki Selle Royal.
Rozmiar kół: | 29" |
Ulepszona wersja Aluminium 6061, która jest idealnym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Rama jest bardzo odporna na warunki atmosferyczne, pęknięcia i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy mogliśmy utrzymać sztywność konstrukcji a zarówno obniżoną masę.
Gwarancja wielkiej siły hamowania i dobrej modulacji także w tych najtrudniejszych warunkach, wytrzyma o wiele dłużej niż tradycyjne hamulce.
Metoda stosowana do profilowania ramy. Technologia ta umożliwia głównie lżejszą strukturę ramy, dla której charakterystyczna jest precyzja i wyższa trwałość.
Prowadzenie okablowania wewnątrz rur przedłuża wytrzymałość linek i bowdenów, chroni je przed błotem, piaskiem i deszczem. Pomaga to zaoszczędzić cenne gramy i osiągnąć bezawaryjny, sportowo-zawodowy charakter roweru.
Technologia instalacji hamulców tarczowych bezpośrednio na ramie, bez elementów dodatkowych. Wpływa pozytywnie nie tylko na precyzję hamowania, ale również na masę sprzętu. Kolejną zaletą jest lepsze przenoszenie ciepła, dzięki któremu w trakcie długiego procesu hamowania nie dochodzi do zmniejszania jego efektywności.
Jest to technologia lakierowania zelektryfikowanymi molekułami farbującymi naniesionymi na aluminium przy zastosowaniu ciepła. Po zahartowaniu lakieru powierzchnia jest idealnie gładka i wysoko odporna na uszkodzenia mechaniczne.
Stworzyliśmy system wymiennych piętek w celu ochrony naszych ram, jak tylko to możliwe. W przypadku uszkodzenia mogą być szybko i łatwo wymieniane. Aby zminimalizować uszkodzenie ramy, piętki są mocowane śrubami i specjalnymi nakrętkami.
Precyzyjan technika wyrównanego spawu, która zwiększa estetyczne jakości konstrukcji, bez negatywnego wpływu na żywotność ramy.\