Życie prywatnego kolarza przełajowego jest najtrudniejsze w sieci; osiąga najlepsze wyniki w swojej grze, ale nie ma do dyspozycji najlepszych zasobów. W tym miejscu pojawia się NINETY-SIX XT RC, z gotową do wyścigów lekką ramą z włókna węglowego CF4, która jest połączona z komponentami, które są idealnym wyborem między wydajnością a ceną. 12-biegowego układu napędowego XT Shimano nie trzeba przedstawiać, a sprawdzony widelec Fox 32 SC i amortyzator Float zapewniają 100 mm skoku między kołami. Twoi rywale znudzą się, gdy zobaczą Twoje plecy.
Rozmiar kół: | 29" |
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
W większości ram przewody i węże skrzyni biegów i hamulców są poprowadzone przez ramę. Kable wchodzą i wychodzą z ramy przez gładkie przepusty lub jeden z innych systemów, takich jak SMART ENTRY lub WIRE PORT. Prowadzenie przewodów wewnątrz ramy chroni je przed żywiołami, zapewnia czysty i elegancki wygląd oraz może zapewnić korzyści aerodynamiczne.
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
Konstrukcja zawieszenia, w której tradycyjny punkt obrotu na sztycy podsiodłowej został usunięty na rzecz konstrukcji z elastycznymi rozpórkami. Wykorzystuje to podatność materiału i specjalne ukształtowanie rur, aby sztyca podsiodłowa i podpora łańcucha mogły się rozsuwać, gdy zawieszenie porusza się podczas jazdy. Usuwając ten punkt obrotu na styku sztycy podsiodłowej i tylnego trójkąta, zmniejszyliśmy wagę, ograniczyliśmy konserwację i zwiększyliśmy sztywność konstrukcji ramy.
Zaprojektowane przez MERIDA zestawy słuchawkowe, które pozwalają wszystkim przewodom sterującym z kierownicy wejść do ramy przez pokrywę zestawu słuchawkowego. zestawu słuchawkowego, tworząc czysty i uporządkowany wygląd, pozwalając na lżejszą, mocniejszą i bardziej aerodynamiczną konstrukcję ramy niż konwencjonalne porty kablowe. W zależności od modelu, kable są prowadzone całkowicie wewnętrznie (łącznie z kierownicą i mostkiem) lub częściowo zintegrowane, gdzie kable biegną do ramy pod mostkiem.
Precyzja kierowania jest niezbędna do bezpiecznego i pewnego prowadzenia, a X-TAPER HEADTUBE pozwala nam znacznie zwiększyć tę precyzję. Większa średnica zestawu słuchawkowego na dole w połączeniu z mniejszą na górze pomaga zrównoważyćobciążenie, jakie współczesna jazda i sprzęt mogą wywierać na rurę czołową, a wszystko to bez dodawania zbędnej masy. Pozwala to na łatwy montaż widelców stożkowych i zapewnia precyzyjne i pewne sterowanie.