ONE-TWENTY 300 łączy niesamowitą cenę z wysokowydajną aluminiową ramą 130 mm, dzięki czemu jest idealnym rowerem górskim z pełnym zawieszeniem dla początkujących. Zawieszenie P-FLEX firmy Merida sprawia, że jest łatwy w utrzymaniu, ale daje radość i kontrolę na najwyższym poziomie, podczas gdy regulowane amortyzatory SR Suntour oswajają trudny teren.
Napęd Shimano CUES zapewnia precyzyjną, ale trwałą zmianę przełożeń, hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają siłę hamowania, na której można polegać, a teleskopowa sztyca siodełka zapewnia dodatkową kontrolę na trudnych zjazdach.
Rozmiar kół: | 29" |
Rowery wyposażone w "C-Mount" mają już zintegrowane punkty mocowania tylnego bagażnika (niektóre rowery wymagają tylnego bagażnika specyficznego dla modelu), dzięki czemu instalacja jest szybka, łatwa i niezawodna.
W większości ram przewody i węże skrzyni biegów i hamulców są poprowadzone przez ramę. Kable wchodzą i wychodzą z ramy przez gładkie przepusty lub jeden z innych systemów, takich jak SMART ENTRY lub WIRE PORT. Prowadzenie przewodów wewnątrz ramy chroni je przed żywiołami, zapewnia czysty i elegancki wygląd oraz może zapewnić korzyści aerodynamiczne.
Opcjonalny błotnik z dodatkową osłoną, która przykręca się ściśle do tylnej części roweru MTB i chroni przed zabrudzeniami.chroni rowerzystę przed brudem i bryzgami wody, jednocześnie redukując hałas, ruch i zapobiegając uszkodzeniom lakieru.
Konstrukcja zawieszenia, w której tradycyjny punkt obrotu na sztycy podsiodłowej został usunięty na rzecz konstrukcji z elastycznymi rozpórkami. Wykorzystuje to podatność materiału i specjalne ukształtowanie rur, aby sztyca podsiodłowa i podpora łańcucha mogły się rozsuwać, gdy zawieszenie porusza się podczas jazdy. Usuwając ten punkt obrotu na styku sztycy podsiodłowej i tylnego trójkąta, zmniejszyliśmy wagę, ograniczyliśmy konserwację i zwiększyliśmy sztywność konstrukcji ramy.
Sprawdzony, wysokiej klasy stop aluminium 6066 jest niezwykle lekki i wytrzymały. Dzięki zastosowaniu rur o trzykrotnie większej grubości ścianki niż rury ciągnione i hydroformowane, jesteśmy w stanie osiągnąć optymalny stosunek sztywności do masy.
Spawacz używa palnika spawalniczego do dwukrotnego przejechania po złączu, aby wygładzić dodatkowy materiał. Wymaga to dużych umiejętności, ale pozwala uzyskać mocne i elegancko wyglądające ramy, które na pierwszy rzut oka wyglądają jak ramy z włókna węglowego.
Zaprojektowane przez MERIDA zestawy słuchawkowe, które pozwalają wszystkim przewodom sterującym z kierownicy wejść do ramy przez pokrywę zestawu słuchawkowego. zestawu słuchawkowego, tworząc czysty i uporządkowany wygląd, pozwalając na lżejszą, mocniejszą i bardziej aerodynamiczną konstrukcję ramy niż konwencjonalne porty kablowe. W zależności od modelu, kable są prowadzone całkowicie wewnętrznie (łącznie z kierownicą i mostkiem) lub częściowo zintegrowane, gdzie kable biegną do ramy pod mostkiem.
Precyzja kierowania jest niezbędna do bezpiecznego i pewnego prowadzenia, a X-TAPER HEADTUBE pozwala nam znacznie zwiększyć tę precyzję. Większa średnica zestawu słuchawkowego na dole w połączeniu z mniejszą na górze pomaga zrównoważyćobciążenie, jakie współczesna jazda i sprzęt mogą wywierać na rurę czołową, a wszystko to bez dodawania zbędnej masy. Pozwala to na łatwy montaż widelców stożkowych i zapewnia precyzyjne i pewne sterowanie.